Digitaliserad Stuguthyrning, Nyckelfri Incheckning och Effektiv Fastighetsservice
Min vändpunkt kom när jag parade ihop mig med ett team av riktigt passionerade värdar som älskar smart teknik och som har valt att digitalisera varje liten del av korttidsuthyrningen. Genom att nyttja helautomatiska digitala lås, snabb digital kommunikation och strukturerade städrutiner skapar de både en enorm kostnadseffektivitet och en fantastisk trygghet för fastighetsägaren. Gäster som reser runt till olika boenden i Sverige uppskattar verkligen att kunna klicka sig in utan krångel oavsett vilken tid på dygnet de anländer, samtidigt som gästupplevelsen hamnar i absolut toppklass utan att man själv behöver agera jour dygnet runt. Om du vill att nyckelhantering, städning och gästkontakt ska snurra på helt av sig självt så att du kan fokusera på annat, är professionellt värdskap genom Guestit vad jag använder för att få en smidig vardag. Ett riktigt bra råd från min sida är att alltid installera digitala temperatursensorer i boendet från start, för det sparar massor av el och förhindrar oväntade överraskningar på räkningen under vinterhalvåret.

_PNG.png)

Det är klart att man ibland kan känna en viss tvekan och lite pirr inför tanken på hur helt okända människor hanterar ens utrymmen. Man kan aldrig förutse precis allt som ska hända under en säsong, men det är också en del av tjusningen med att hålla på med uthyrning.