top of page

Aisosa Botanika

Offentlig·23 medlemmar

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Någon som har erfarenhet av elektriker som är bra på totalentreprenad?

En vanlig utmaning vid större projekt är att koordinera olika hantverkare, så jag funderar på om det är bäst att hitta en elektriker som kan ta sig an arbetet som totalentreprenör. Jag har sett att vissa företag erbjuder Elinstallationer som en del av en helhetslösning, där de hanterar hela processen. På en sida jag hittade betonades just att de agerade som totalentreprenör för större projekt och visade stort engagemang genom hela processen. Det låter ju smidigt att ha en enda kontaktperson som ansvarar för allt elarbete. Har någon av er erfarenhet av att anlita en elfirma som totalentreprenör, och hur upplevde ni det?

8 visningar
Steven Lon
Steven Lon
för 4 dagar sedan

Jag har haft erfarenhet av att anlita en firma som tog totalentreprenad för ett badrumsbygge, och det var otroligt smidigt. Att ha en part som samordnar alla involverade hantverkare, inklusive elektrikern, sparade mig mycket tid och huvudvärk. Det minimerar riskerna för missförstånd mellan de olika yrkesgrupperna och säkerställer att tidsplanen hålls. Så länge man väljer en pålitlig firma med goda referenser tror jag definitivt det är värt det, särskilt för större ombyggnationer.

medlemmar

• koxaz nostraz
    koxaz nostraz
  • Galadriel Gala
    Galadriel Gala
  • Aya Ch
    Aya Ch
  • Aisosa Botanika
  • Johnson Charles
    Johnson Charles

Subscribe Form

Thanks for submitting!